Τα «Παραπολιτικά» εμπλέκουν το γραφείο του Μητσοτάκη στην έκδοση εφημερίδας που έβαλε λουκέτο

Αίσθηση αλλά και ερωτήματα έχει προκαλέσει δημοσίευμα της εφημερίδας «Παραπολιτικά», όπως επικαλείται το tribune.gr, που ισχυρίζεται ότι το γραφείο του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τη διαφημιστική V+O, δημιούργησαν την εφημερίδα «Φιλελεύθερος» και την έδωσαν στον δημοσιογράφο, Θανάση Μαυρίδη.

Το επίμαχο δημοσίευμα αναφέρει:

«Μια φορά κι έναν καιρό, το γραφείο ενός αρχηγού κόμματος (Μητσοτάκης), ένας δημοσιογράφος και μια διαφημιστική εταιρεία, η V+O, είχαν αποφασίσει να γίνουν και εκδότες.

»Κάπως έτσι είχε προκύψει η επιτυχημένη (ανέστειλε προσφάτως την κυκλοφορία της) εφημερίδα “Φιλελεύθερος”.

»Στόχος να δημιουργηθεί ένα Μέσο που αποτελεί το “ευαγγέλιο” του προέδρου Κυριάκου.

»Παρά το γεγονός ότι ξοδεύτηκαν κάτι εκατομμύρια (προφανώς σε ευρώ) το εγχείρημα δεν κατάφερε να συναντήσει την απήχηση του ανταγωνιστικού κοινού».

Μήπως να αναμένουμε κάποιες εξηγήσεις ή αδίκως;