Ρυζόγαλο με λίγες θερμίδες

Υλικά για 4 μερίδες:

85 γρ. ρύζι

600 ml γάλα καρύδας (χωρίς ζάχαρη)

2 κ.σ corn flour

14 γρ. στέβια

2 βανίλιες σκόνη

Ξύσμα από μισό λεμόνι

Κανέλα για το πασπάλισμα

Εκτέλεση:

1. Βράζουμε το ρύζι με μια κούπα νερό σε χαμηλή φωτιά μέχρι να μαλακώσει και να απορροφήσει το νερό.

2. Σε μια κούπα από το γάλα λιώνουμε το corn flour, τη στέβια και τις 2 βανίλιες και μετα τα ρίχνουμε στην κατσαρόλα με το ρύζι. Επίσης, προσθέτουμε και το ξύσμα.

3. Ανακατεύουμε κατά διαστήματα για να μην μας κολλήσει μέχρι να πήξει. Δεν πήξει τόσο όσο το ρυζόγαλο με το κανονικό γάλα αλλά μην ανησυχείτε θα πήξει περισσότερο όταν κρυώσει.

4. Αφού πάρει κρεμμώδη υφή το ρυζόγαλο μας είναι έτοιμο να χωριστέ σε μερίδες και το πασπαλίζουμε με λίγη κανέλα. Το

αφήνουμε να κρυώσει και το απολαμβάνουμε χωρίς τύψεις.

Θερμίδες ανα μερίδα: 157

panosplatritis.health