Δείτε το νέο “κύμα” του ηλεκτρονικού εμπορίου ;

Η εμπειρία αγορών είναι πλέον “φυσικό-ψηφιακή”!

Παρά τους κινδύνους που δημιούργησε η πανδημία για το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο, οι καταναλωτές εξακολουθούν να λαχταρούν την εμπειρία σε καταστήματα. Αυτή η επιθυμία, σε συνδυασμό με πάνω απο ένα έτος εμπιστοσύνης στις ψηφιακές ενσωματώσεις, έχει ως αποτέλεσμα έναν καταναλωτή που αναμένει πλοηγηθεί απρόσκοπτα και εύκολα μεταξύ πολλαπλών εμπορικών διαδρομών, με συνδεδεμένες επισκέψεις στο κατάστημα, ψηφιακές και κοινωνικές αλληλεπιδράσεις λιανικής.

Σε μια έρευνα για τους καταναλωτές…

Διάβαστε τη συνέχεια εδώ