Οι ερευνητές αποκαλύπτουν τις επιπτώσεις του αβοκάντο στον διαβήτη τύπου 2

Ο διαβήτης τύπου 2 και ο προδιαβήτης αποτελούν σημαντικές επιβαρύνσεις για τη δημόσια υγεία μεταξύ των ενηλίκων.

Ερευνητές στο Baylor College of Medicine εξέτασαν πώς η πρόσληψη αβοκάντο επηρεάζει την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

Τα ευρήματά τους δημοσιεύτηκαν στο Journal of Diabetes Mellitus.

«Η υγιεινή διατροφή και η σωματική δραστηριότητα είναι οι πιο αποτελεσματικές αλλαγές στον τρόπο ζωής για τη διαχείριση και την πρόληψη του διαβήτη τύπου 2.

Ενδιαφέρομαι να εντοπίσω τροφές που μπορούν να ενσωματωθούν στη διατροφή και είναι εύκολο να προετοιμαστούν και να καταναλωθούν», είπε η Δρ. Alexis Wood, επίκουρη καθηγήτρια παιδιατρικής διατροφής.

Χρησιμοποιώντας υπάρχοντα σύνολα δεδομένων από μεγάλο πληθυσμό Ισπανόφωνων ενηλίκων στις ΗΠΑ,

οι συμμετέχοντες στην έρευνα ταξινομήθηκαν ως καταναλωτές αβοκάντο ή όχι, με βάση τις αναφορές για το τι έφαγαν σε δύο τυπικές ημέρες.

Ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να θυμηθούν όλα τα τρόφιμα και τα ποτά που καταναλώθηκαν τις προηγούμενες 24 ώρες,

συμπεριλαμβανομένου του τρόπου παρασκευής αυτών των τροφών, για τις δύο ημέρες με τη βοήθεια εγγεγραμμένου διαιτολόγου.

Ο στόχος των διαιτολόγων ήταν να βοηθήσουν κάθε συμμετέχοντα να είναι πιο ακριβής, να τον παρακινήσει να θυμηθεί τα ξεχασμένα τρόφιμα και να αποκτήσει μια πιο λεπτομερή περιγραφή του τρόπου λήψης και παρασκευής των τροφών.

Εκτίμησαν επίσης τη συσχέτιση της κατανάλωσης αβοκάντο με το εάν ο συμμετέχων ανέπτυξε διαβήτη τύπου 2 σε μια περίοδο παρακολούθησης έξι ετών.

Διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση αβοκάντο συσχετίστηκε με 20% μείωση του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά την ενδιάμεση εξαετία.

Υπάρχει το ερώτημα, εάν η σχετικά υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά του αβοκάντο μειώνει τον ρόλο του ως υγιεινή τροφής για την πρόληψη του διαβήτη τύπου 2,

καθώς η Αμερικανική Διαβητολογική Εταιρεία συνιστά τη μείωση όλων των λιπών στη διατροφή για να διαχειριστείτε ή να αποτρέψετε τον διαβήτη τύπου 2.

Αυτή η μελέτη υποδηλώνει ότι το αβοκάντο είναι λογικό να ενσωματωθεί στην καθημερινή σας διατροφή σε τυπικά επίπεδα κατανάλωσης, ακόμα κι αν η κύρια διατροφική σας εστίαση είναι να μειώσετε την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

«Το επόμενο βήμα είναι να κατανοήσουμε τους μηχανισμούς που συνδέουν το αβοκάντο και τη μειωμένη πιθανότητα για διαβήτη τύπου 2.

Διεξάγουμε μελέτες τώρα που θα μας βοηθήσουν να εξατομικεύσουμε αυτά τα ευρήματα, κατανοώντας πώς οι διαφορετικοί άνθρωποι επεξεργάζονται την πρόσληψη του αβοκάντο», είπε η Wood.

από zougla.gr