
Το brand Hugo Boss δημιούργησε γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας που επιτρέπει στους online αγοραστές να δοκιμάσουν ρούχα χρησιμοποιώντας εξατομικευμένα avatar.
Οι αγοραστές μπορούν να δοκιμάσουν χιλιάδες προϊόντα μέσω εξατομικευμένων μοντέλων που δημιουργήθηκαν μέσω της πλατφόρμας PITCTOFiT της Reactive Reality.
Τα μοντέλα μέσω επεξεργασίας αποκτούν ακριβείς διαστάσεις του σώματος κάθε καταναλωτή, δίνοντάς τους μια ακριβή εικόνα του πώς θα τους ταιριάζουν τα ρούχα.
«Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με τον Hugo Boss» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Reactive Reality, Στέφαν Χάουσβισνερ.
«Ορισμένοι καταναλωτές μπορεί να μην αισθάνονται ακόμα αρκετά σίγουροι ή να μην μπορούν να τολμούν ακόμα να πηγαίνουν σε φυσικά καταστήματα, επομένως η τεχνολογία μας, η οποία μπορεί να ενσωματωθεί σε οποιοδήποτε διαδικτυακό κατάστημα ή εφαρμογή αγορών, προσφέρει την τέλεια λύση και για τις δύο πλευρές» πρόσθεσε.