
Μάλλον δεν είναι μυστικό ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης για πολλά θέματα στο Google δεν σας δίνουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Πολλά θέματα προσελκύονται από αγοραστές διαφημίσεων με υψηλό κόστος και εταιρείες με μεγάλους προϋπολογισμούς για να γράψουν υπερβολικά βελτιστοποιημένο περιεχόμενο SEO σε βάρος της αναγνωσιμότητας και της εμπειρίας χρήστη. Το αποτέλεσμα είναι απογοήτευση για τον ερευνητή. Η Google το γνωρίζει αυτό και προσπαθεί να διαφοροποιήσει τα αποτελέσματα αναζήτησης με μια νέα από τη Google Ενημέρωση Χρήσιμου Περιεχομένου
Τι συμβαίνει από τη Google Ενημέρωση Χρήσιμου Περιεχομένου ;
Εάν παρακολουθείτε τον κλάδο μας για λίγο, έχετε παρατηρήσει πολλά άρθρα που εμφανίζονται τα τελευταία δύο χρόνια που περιγράφουν τον θάνατο της αναζήτησης Google. Οι εταιρείες SEO και οι εταιρείες μάρκετινγκ έχουν κυκλοφορήσει υπερβολικά βελτιστοποιημένο περιεχόμενο SEO για χρόνια, στέλνοντας ανεπιθύμητα μηνύματα στα αποτελέσματα αναζήτησης με μέτρια έως κακά πράγματα, περιγράφοντας τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά για να ευχαριστήσουν τη μηχανή αναζήτησης – όχι τους χρήστες που αναζητούν.
Φυσικά, η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας δεν είναι κακό. Σας λέμε να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας εδώ και χρόνια. Αλλά υπάρχει μια διαφορά μεταξύ βελτιστοποιημένης και υπερβολικής βελτιστοποίησης. Υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω που ξοδεύουν τεράστια χρηματικά ποσά για να φτύνουν μέτριο περιεχόμενο σε κλίμακα μόνο και μόνο για να δοκιμάσουν να παίξουν το σύστημα. Τώρα, με την άνοδο των εργαλείων γραφής AI, γίνεται ακόμα πιο εύκολο να το κάνετε αυτό.