Απαράδεκτα σχόλια Μαγιορκίνη: Δεν υπάρχει «εκπαιδευτικό κέρδος» σε τάξεις κάτω των 25 παιδιών!

Μαγιορκίνης

Πολλά ερωτηματικά και προβληματισμό προκάλεσε η τοποθέτηση του καθηγητή Γκίκα Μαγιορκίνη, αναφορικά με τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη, αλλά και γενικότερα τον σχεδιασμό του Υπουργείου Υγείας για το άνοιγμα των σχολείων.

Ανάμεσα σε άλλα σχόλια, που παρέμειναν μετέωρα κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του και απαντώντας σε δημοσιογράφο του ΑΝΤ1, ο καθηγητής σχολίασε πως δεν υπάρχει «εκπαιδευτικό κέρδος» σε μία τάξη όταν μικρύνει ο αριθμός των μαθητών κάτω των 25 ανά τάξη.

Γιατί σε μια τάξη με 17 παιδιά π.χ. το «εκπαιδευτικό κέρδος» είναι μικρότερο από μια τάξη των 25; Θα είναι δηλαδή πιο εύκολος ο ρόλος του εκπαιδευτικού να εξηγήσει μια απορία σε 25 άτομα από ότι θα είναι σε 17; Με μια πρόχειρη αναζήτηση, μπορείτε να διαπιστώσετε πως στο μεγάλο debate που υπάρχει για τον «ιδανικό αριθμό μαθητών ανά τάξη» δεν υπάρχει καταγεγραμμένο (σε επιστημονικές δημοσιεύσεις τουλάχιστον) κάτι που να αναφέρει πως κάτω από 25 παιδιά, δεν υπάρχει «εκπαιδευτικό κέρδος»! Το αντίθετο μάλιστα…

Σε μια περίοδο που η κυβέρνηση προειδοποιεί και τονίζει συνεχώς πως το κοινό πρέπει να προσέχει τα «fake news», οι ακαδημαϊκοί επικαλούνται «πολλές δημοσιεύσεις» στον δημόσιο λόγο τους, γενικά και αόριστα;

Σίγουρα μια ειλικρινής τοποθέτηση, πως δεν υπάρχουν κεφάλαια ή δεν μπορούν να διατεθούν περισσότερα κεφάλαια για την παιδεία, ή δεν θέλουμε/μπορούμε να χτίσουμε την παιδεία όπως της αξίζει (εδώ, ακόμη ψάχνουμε πόσοι γιατροί και νοσηλευτές προσλήφθηκαν, που και γιατί, και αν πληρώνονται), να ήταν πιο άμεση και ξεκάθαρη. Ενώ μια μπερδεμένη απάντηση που πιθανόν υποδηλώνει μια πρόθεση ή ακόμη και φοβία, να μην ξεφύγουμε από την γραμμή, σίγουρα προβληματίζει.