Αυτά είναι τα 4 στοιχεία που κάνουν τον καφέ σας ποιο…. υγιεινό!!

καφές

Τίποτα δεν ξεπερνά την μυρωδιά του φρέσκου καφέ το πρωί. Το άρωμα των κόκκων και το “ξύπνημα” που μας προσφέρει η καφεΐνη είναι αρκετά για να ξεκινήσει κανείς την μέρα του με καλή ενέργεια.

Αλλά ο καφές δεν σας βοηθά απλώς να διώξετε την υπνηλία νωρίς το πρωί. Έχει και πολλά οφέλη για την υγεία.

Τα καλά νέα δεν τελειώνουν ούτε εκεί! Διότι μπορείτε να κάνετε τον καφέ σας ακόμα πιο υγιεινό, προσθέτοντας ένα κουταλάκι του γλυκού από κάποια έξτρα στοιχεία. Αν και πολλοί σπανίως βάζουν κάτι πέρα από ζάχαρη και γάλα στον καφέ τους, υπάρχουν κάποιες εναλλακτικές λύσεις θα σας δώσουν ώθηση υγείας και θα ικανοποιήσουν τη γεύση σας.

Τι να βάλετε στον καφέ σας για να τον κάνετε πιο υγιεινό
Κουρκούμη

Τα τελευταία χρόνια, ο κουρκουμάς έχει κερδίσει την φήμη ενός από τα πιο υγιεινά μπαχαρικά, καθώς είναι πλούσιος σε μια ένωση που ονομάζεται κουρκουμίνη. Αυτό είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, που βοηθά στην μείωση της φλεγμονής και σχετίζεται με την μείωση πολλών προβλημάτων υγείας.

Εάν θέλετε να το προσθέσετε στον καφέ σας, καλό είναι να προσθέσετε και μια μικρή ποσότητα υγιεινού λίπους, όπως γάλα καρύδας ή αμυγδάλου, καθώς αυτό βοηθά το σώμα να απορροφήσει την κουρκουμίνη.

Εάν μπορείτε να ανεχτείτε την ιδιαίτερη γεύση του, μια πρέζα μαύρου πιπεριού θα ενισχύσει ακόμα παραπάνω την πρόσληψη κουρκουμίνης και θα βελτιώσει την συνολική θρεπτική αξία του καφέ.

Κανέλα
Η κανέλα δεν είναι μόνο για πασπάλισμα στο αφρόγαλα ενός καπουτσίνο για το άρωμά της. Χρησιμοποιείται ως φαρμακευτικό μπαχαρικό εδώ και χιλιάδες χρόνια και είναι γεμάτη με μέταλλα και θρεπτικά συστατικά. Μελέτες δείχνουν ότι μια τακτική δόση κανέλας μπορεί να βοηθήσει στην μείωση του κινδύνου καρκίνου και στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Εάν πίνετε αλεσμένο καφέ, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα μείγμα συνδυάζοντας ένα κουταλάκι του γλυκού κανέλα σε σκόνη με ένα κουταλάκι του γλυκού καφέ. Εάν χρησιμοποιείτε μηχανή καφέ ή παρασκευάζετε τον δικό σας, ανακατέψτε μισό κουταλάκι του γλυκού κανέλα απευθείας στην κούπα σας, για να σας δώσει όλα τα οφέλη που χρειάζεστε.

Κακάο
Η ακατέργαστη σκόνη κακάο δεν είναι απλώς νόστιμη. Είναι ένα εξαιρετικά θρεπτικό και ισχυρό αντιοξειδωτικό με σημαντικά οφέλη για την υγεία. Έρευνες δείχνουν ότι μπορεί να βοηθήσει στην μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης.

Η έρευνα δείχνει ότι μπορεί να βοηθήσει στην μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης, ενώ έχει επίσης αντικαταθλιπτικές ιδιότητες που μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση της διάθεσης. Περιττό φυσικά να πούμε ότι έχει φανταστική γεύση για ένα τέλειο συμπλήρωμα στον καφέ σας.

Η σύσταση είναι να παίρνετε μια κουταλιά της σούπας κακάο την ημέρα που είναι φυσικά υπερβολική ποσότητα για ένα μόνο φλιτζάνι καφέ. Αλλά αν την μοιράσετε ανάμεσα στα 2-3 φλιτζάνια καφέ, τότε θα πάρετε όλα τα οφέλη του.

Τζίντζερ
Το τζίντζερ είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εμπλουτίσετε τον καφέ σας. Έχει υπέροχη γεύση και πολλά οφέλη για την υγεία, με πολλές μελέτες να δείχνουν ότι μπορεί να θεραπεύσει τη ναυτία και τον μυϊκό πόνο και να βοηθήσει στην μείωση της χοληστερόλης.

Μπορεί να είναι δύσκολο να το προσθέσετε στον καφέ σας, καθώς δεν διαλύεται τόσο εύκολα όσο ο κουρκουμάς, η κανέλα και το κακάο.

Μπορείτε να πάρετε αποξηραμένο αλεσμένο τζίντζερ και να βάλετε μισό κουταλάκι του γλυκού στον καφέ σας.

Αλλά για τα περισσότερα οφέλη, το φρέσκο ​​τζίντζερ είναι το καλύτερο.

Μπορεί να είναι χρονοβόρο, αλλά αν ψιλοκόψετε, ή τρίψετε ένα κουταλάκι του γλυκού ωμό τζίντζερ στον καφέ σας, θα έχετε τα περισσότερα οφέλη και καλύτερη γεύση.