3 εύκολοι τρόποι για να μην πάρετε κιλά την εορταστική περίοδο

Υπάρχει ένα κλισέ που λέει ότι ο μέσος άνθρωπος παίρνει 10 κιλά κατά τη διάρκεια των διακοπών. Αν και αυτός ο αριθμός μπορεί να μην είναι απόλυτα ακριβής, σύμφωνα με έρευνες, είναι συνηθισμένο οι άνθρωποι να παίρνουν μερικά κιλά παραπάνω χάρη σε όλα αυτά τα μεγάλα γεύματα, τις νόστιμες λιχουδιές και τις εξόδους για ποτά κατά την εορταστική περίοδο.

Μείνετε συνεπείς με την προπόνηση

Ενώ είναι διασκεδαστικό να επισκέπτεστε νέα μέρη ή να βλέπετε φίλους και οικογένεια, η εορταστική περίοδος καθιστά πολύ πιο δύσκολο να παραμείνετε στο κανονικό πρόγραμμα άσκησής σας. Αλλά αυτός είναι ένας λόγος παραπάνω για να ασκείστε. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να γυμνάζεστε ακόμη και κατά την εορταστική περίοδο και να καίτε θερμίδες και να αποφεύγετε τυχόν αύξηση του λίπους.

Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε ασκήσεις με το βάρος του σώματος στο σπίτι ή στο ξενοδοχείο σας, να κάνετε τζόκινγκ στη γειτονιά ή να κάνετε ποδήλατο. Μπορείτε ακόμη να προγραμματίσετε σωματικές εκδρομές κατά τη διάρκεια των διακοπών σας, όπως μια πεζοπορία, ένα ταξίδι για σκι και άλλα. Όλα αυτά θα κάνουν τη διαφορά στο να διατηρηθείτε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της πιο όμορφης εποχής του χρόνου.

Ακολουθήστε τον κανόνα 80/20

Πολλοί άνθρωποι ανεβαίνουν στη ζυγαριά την επομένη των Χριστουγέννων για να δουν ότι έχουν πάρει μερικά κιλά, αλλά είναι αδύνατο να πάρετε τόσο πολύ λίπος σε μια μέρα. Πιθανότατα πρόκειται απλώς για βάρος νερού (και άλλα πράγματα), το οποίο μέσα σε λίγες ημέρες, θα εξαφανιστεί.

Αντί να ανησυχείτε για τα γεύματα που θα φάτε κατά τη διάρκεια των γιορτών, επικεντρωθείτε στο να τρώτε υγιεινά και καθαρά το 80% του χρόνου -τρώγοντας άπαχη πρωτεΐνη, πολλά λαχανικάκαλούς υδατάνθρακες και υγιεινά λίπη και αποφεύγοντας τα επεξεργασμένα πρόχειρα τρόφιμα. Αν το κάνετε αυτό, τότε μπορείτε να κάνετε σπατάλες το υπόλοιπο 20% του χρόνου και να μην ανησυχείτε.

Αφού απολαύσετε αυτό το βαρύ γεύμα με την οικογένεια και τους φίλους σας, λοιπόν, μπορείτε να επιστρέψετε αμέσως στην κανονική σας διατροφή την επόμενη κιόλας μέρα με μηδενικό αντίκτυπο στο σωματικό σας λίπος.

Κερδίστε τις λιχουδιές σας

Με το να γυμνάζεστε πριν απολαύσετε μια λιχουδιά, αποτρέπετε την ανεπιθύμητη αύξηση του λίπους και στην πραγματικότητα αυξάνετε τις πιθανότητες αυτές οι θερμίδες να μετατραπούν σε μυς. Κάνοντας μια προπόνηση καίτε πολλή αποθηκευμένη ενέργεια (με τη μορφή γλυκογόνου) και δημιουργείτε μια τεράστια ενεργειακή ζήτηση, καθώς το σώμα σας αποζητά θρεπτικά συστατικά, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες κ.λπ. Έτσι, απολαμβάνοντας μια έξτρα λιχουδιά, μην εκπλαγείτε αν σας βοηθήσει πραγματικά να πάρετε δύναμη και να ανακάμψετε.