Τα όρια της αντοχής τους στην ουρά στο κεντρικό υποκατάστημα Βόλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων δοκίμασαν Βολιώτες, που περίμεναν μία ώρα, ίσως και παραπάνω μέχρι να φθάσουν στο γκισέ να εξυπηρετηθούν…

Από νωρίς το πρωί λειτουργούσαν μόνο δύο ταμεία, με αποτέλεσμα να μη λείψουν και οι εντάσεις από πολίτες, που διαμαρτυρήθηκαν έντονα για την ταλαιπωρία της πολύωρης αναμονής.

Χθες η κίνηση στα ΕΛ.ΤΑ. Βόλου ήταν αυξημένη, καθώς μέσω της υπηρεσίας καταβάλλονταν στους δικαιούχους συντάξεις, αλλά και επιδόματα πρόνοιας. Παράλληλα αρκετοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να εξυπηρετηθούν για άλλες υποχρεώσεις τους, όπως πληρωμή λογαριασμών ΔΕΚΟ, αποστολή και παραλαβή δεμάτων.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Ταχυδρόμος του Βόλου, εξέδιδαν χαρτάκι προτεραιότητας, πλην όμως διαπίστωναν ότι ο μέσος όρος αναμονής ήταν μία ώρα! Αλλοι, μεγαλύτερης ηλικίας επέλεγαν να περιμένουν υπομονετικά στον χώρο πότε θα έρθει η σειρά τους, άλλοι έτρεχαν να τακτοποιήσουν άλλες υποχρεώσεις και να επιστρέψουν.

Λόγω έλλειψης προσωπικού, το κεντρικό υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. έμεινε με μόλις δύο ταμεία για να εξυπηρετήσει το κοινό. Στη θέα των κλειστών γκισέ κάποιοι αγανάκτησαν και διαμαρτυρήθηκαν εντόνως γιατί δεν υπάρχουν υπάλληλοι να τους εξυπηρετήσουν και υποχρεώθηκαν να περιμένουν.

Μάταια υπάλληλοι προσπαθούσαν να τους εξηγήσουν ότι υπάρχει έλλειψη προσωπικού και ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει το σύνολο των ταμείων για να καλυφθούν όλες οι βάρδιες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ΕΛ.ΤΑ. Βόλου δεν έχουν ενισχυθεί με προσωπικό, σε αντίθεση με άλλα υποκαταστήματα, με αποτέλεσμα τα προβλήματα να παραμένουν, να διογκώνονται και οι πολίτες να αντιδρούν.

Κάποιοι μάλιστα μιλούν για συστηματική απαξίωση των Ελληνικών Ταχυδρομείων με στόχο την πλήρη ιδιωτικοποίησή τους και τονίζουν την ανάγκη άμεσης στελέχωσης όλων των κενών που υφίστανται για να μπορέσει η υπηρεσία να επιτελέσει απρόσκοπτα τον ρόλο της.