Ο Θανάσης Πάνου σπούδασε Οικονομικές επιστήμες, κοινωνιολογία, εγκληματολογία και στη συνέχεια πραγματοποίησε ειδικές σπουδές εικαστικών τεχνών (εικόνα ήχος-κίνηση-λόγος) με αντικείμενο έρευνας την λειτουργιά της καλλιτεχνικής φόρμας και τη μορφική της αντιστοιχία από το ένα είδος τέχνης στο άλλο, μέσω της βιωματικής παιδείας. Είναι Μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών (ΠΕΛ) και Ιδρυτικό μέλος του αρχείου «οπτικής ποίησης» Ελλήνων και Ξένων λογοτεχνών. Συμμετέχει στα δρώμενα του Athens Art International Arts Festival και του international Film Poetry Festival (Τhe Institutefor Experimental Arts). Έχει εκδώσει δώδεκα βιβλία και δοκίμια, πεζά και ποιήματα του έχουν δημοσιευθεί σε εφημερίδες, περιοδικά, λογοτεχνικές ανθολογίες και έχουν μεταφραστεί σε οκτώ γλώσσες. Στο διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου Αθηνών 2017 τιμήθηκε με το πρώτο βραβείο videoart με την ταινία «film noir» σε μουσική Σάκη Παπαδημητρίου. Το ίδιο έτος η videoart-poetry ταινία του “rooms” εκπροσώπησε την Ελλάδα και προβλήθηκε στο ιστορικό μουσείο Car Marx (Minsk), στο International Vagrant Film Festival για τα ανθρώπινα δικαιώματα Είναι Αρθρογράφος στο ηλεκτρονικό περιοδικό schooltime.gr. Το μεγαλύτερο μέρος του έργου του κυκλοφορεί ελεύθερα στο διαδίκτυο.

Thanasis Panou studied economics, sociology, criminology and then completed with special studies of fine arts (image- sound- word) regarding the research of the artistic style and morphic correspondence from an art form to another through experimental education. He is founding member of The Archive of Greek and Foreigners Writers, «Visual Library» His literary and artistic work has a rich record by participating in countless at literary and art festivals, such as Festival of Art in Atena, International Poetry. He also appears in many anthologies of poetry, such as ”Poetry anthology” in 2015 and 2016 ,Publishing House Ostria, ”Anthology of poetry” with «Dip generation», 2015 Publisher «Ekdosis Thraki» and other. I find it imposibile to review all his work, and indeed to translate all the original titles, metaphorical, that Tanasis Panou proposes to us through his poetry, art videos and editorials. Prolific and overflowing, he should be followed daily to be charged to the true value. In 2017 Thanasis Panou film: «Video Art Film Noir» won the first prize in 6th Athens International festival of digital cinema AIDDF

https://www.facebook.com/PoetryT.Panou https://www.facebook.com/artimerosthanasispanou https://www.facebook.com/thanasispanou

 

Thanasis Panoy (Tanasis Panou) studied economics, sociology, criminology (law school) and then completed with special studies of fine arts (image- sound- word) regarding the research of the artistic style and morphic correspondence from an art form to another through experimental education. He is founding member of The Archive of Greek and Foreigners Writers, «Visual Library». His literary and artistic work has a rich record by participating in countless at literary and art festivals, such as Festival of Art in Atena, International Poetry Festival and Film Art at the Institute of Experimental Art. He published prose and poetry books in newspapers, magazines, anthologies and literary volume translated into eight languages. He is columnist in the online journal «Schooltime». Multidicisciplinary personality, hard to get in a fix matrix, with an unique fluidity in the ways of expression and an overflowing humor, from playful to subtle cynical or tragic, Thanasis Panoy delights and leave perplexed audience with the profoundness of his writings, as well as he can pass us all from crying to laughter and back, just «pulling a lever» that only he knows, that suddenly changes the registry. Moreover, some of his texts are already in the process of being staged this year. Volumes of poetry mention: «There,» «Friends straw», «Moral Analgesics» «Cellars» «The sonnets of Venus» «The crevice of werewolf ‘,‘ Gypsy Poetry» and others. Prose «Wild and domestic animals«, «The overflight of the wild ox» and other. He also appears in many anthologies of poetry, such as ”Poetry anthology” in 2015 and 2016 ,Publishing House Ostria, ”Anthology of poetry” with«Dip generation», 2015 Publisher «Ekdosis Thraka» and other. I find it imposibile to review all his work, and indeed to translate all the original titles, metaphorical, that Tanasis Panou proposes to us through his poetry, art videos and editorials. Prolific and overflowing, he should be followed daily to be charged to the true value.
He manage http://imerosart080.blogspot.gr/2016/05/blog-post_13.html where he publishing and other writings and artvideos- pictures, music, text)

Lidia Handabura

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

ΠΟΙΗΣΗ:

«ΕΚΕΙ» «ΦΙΛΟΙ ΣΤΑ ΑΧΥΡΑ» «ΗΘΙΚΕΣ ΑΝΑΛΓΗΣΙΕΣ» «ΚΕΛΙΑ» «ΣΟΝΕΤΑ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ»
«Η ΑΔΗΦΑΓΑ ΧΑΡΑΜΑΔΑ» «ΤΣΙΓΓΑΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ»
«THE RAINBOW OF THE NIGHT» Εικαστικό & Ποιητικό λεύκωμα

ΑΦΗΓΗΜΑΤΑ:

«ΖΩΑ ΑΓΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΣΙΤΑ», «ΒΟΟΣ ΠΕΡΑΣΜΑ» , «ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΣΑΙ-ΚΑΙ» «ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΕΣ»
«ΧΩΜΑΤΙΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ/ιστορίες & δοκίμια»

ΔΟΚΙΜΙΑ:

«IEΡA MANIA», « Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ -Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΤΑΚΗ ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΥ» «ΤΟ ΞΕΜΑΓΕΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ»
ΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ-ΤΡΙΤΟ ΡΕΥΜΑ Αρχείο οπτικής Ποίησης Ελλήνων & Ξένων Λογοτεχνών.

ΛΕΥΚΩΜΑΤΑ:

«O SAMURAI & Ο ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ» (ΠΟΙΗΤΙΚΟ-ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΛΕΥΚΩΜΑ) “Conjectural Anatomies” “Trancriptions» “Melifagous”
«ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΟΣΚΙΑΣΕΙΣ»

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:

“ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ» -ΈΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΠΟΙΗΤΕΣ- «ΑΝΘΟΛΟΓΙΟΣΥΝΠΟΙΕΙΝ»ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣΠΟΙΗΤΕΣ&ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ «ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ» – ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ (20 ΠΟΙΗΤΕΣ)
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ¨ΣΥΝΠΟΙΕΙΝ ¨Β΄ (30 ΠΟΙΗΤΕΣ)
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ¨ΣΥΝΠΟΙΕΙΝ Ε΄ (34 ΠΟΙΗΤΕΣ)

ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΕΡΓΑ-ΑΝΘΟΛΟΓΙΕΣ:

Σειρά: ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
DIP GENERATION 2016 Εκδόσεις θράκα ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ 2015 «ΟΣΤΡΙΑ» Τίτλος: ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΠΟΙΗΣΕΩΣ – ΙΟΥΛΙΟΣ 2015 ΛΕΥΚΩΜΑ ΤΕΧΝΗΣ «ΟΣΤΡΙΑ»
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ «ΔΙΑΝΥΣΜΑ»
127 ΦΩΝΕΣ ΨΥΧΗΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΝΕΤ -ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2016
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΝΕΤ -ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2017
ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΕΧΝΗΣ- ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΛΕΥΚΩΜΑ
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ 2016 «ΟΣΤΡΙΑ» “ΌΣΑ ΓΡΆΦΟΝΤΑΙ ΤΏΡΑ” “ΣυνΠοιείν”2017 150 Συγγραφείς ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΑΘΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ “κυμα” 2017 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΝΥΧΤΑΣ “κυμα” 2017

ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ -ΣΎΓΧΡΟΝΗ ΠΟΙΗΣΗ 7 ΦΩΝΈΣ.”ΕΞΙΤΉΡΙΟΝ¨ 2018

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ:

ΑΟΔΕ schooltime.gr Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ (Τίτλος: Η Έκθεση ως Μεθοδολογία Σκέψης και Μορφή Γλωσσικής Επικοινωνίας)
εκπαίδευση-Τετράδια Οικονομίας ΟΡΟΣΗΜΟ

 

ΘΈΑΤΡΟ:

«Ο ΓΕΡΟ ΚΛΟΟΥΝ ΖΑΝΙ/Θεατρικό σε δύο πράξεις» schooltime.gr
……………………………………………………………………

 

Ολιγόστιχα

Αυτή είναι η πατρίδα μου.
Χαρακώματα
από σπίθες αρχέγονου φωτός.
Γη,
όπου και πάλλεται
η λογική σε δυσπεψία

….

Είναι η λογική
που βάναυσα παραμερίζει την ζωή.
Μόνο τις αισθήσεις εμπιστεύομαι.
Στα ρουθούνια μια μυρωδιά
από ποταμίσιες νεράιδες
και συ εκεί,
να καμαρώνεις ότι δεν υπάρχουν.

Σε ένα χείμαρρο από πισωγυρίσματα
κόντρα κολύμπησες σαν ψάρι.
Σε τιμώ γι’ αυτό,
υπόσχεση,
εκπληρωμένη με συνέπεια. 

 

MON DIEU !

Αυτή!! Εγώ δεν….
Έτσι λοιπόν ανεώχθει
ο μέγας ουράνιος θόλος
και την πρώτη βροχερή ημέρα
επί της γης τρεμάμενα ως πεταλούδες,
φορτωμένα την αμαρτία τους
εις τους αιώνες των αιώνων
έπεσαν στο παμφάγο αλάτι της θάλασσας
οι γεννήτορες μας.
Αίφνης,
όταν την γαία μητέρα επάτησαν
ο ανήρ σε πλήρη αμνησία
εστράφη προς την Εύα του
και αναφώνησε:
Είδα το πρώτο μου όνειρο!
Ερχόσουν φορτωμένη μήλα
-πράσινα ήσαν ακόμη-
με αγκάλιασες με τις πλεξούδες σου
και τα χέρια μου σε αγκάλιασαν
ωσάν παράδεισος ήταν.
Ξάφνου , νομίζω
ότι από όλες είσαι πιο ωραία!
-Μα είμαστε μόνοι μας Αδάμ!
-Γιαυτό και γω θα σ αγαπώ με δύο τρόπους.
Πρώτα ως της ζωής το τέλος
και έπειτα θα σε αγαπώ
ως ένα αβέβαιο πεπρωμένο.

 

Ο ΠΟΝΟΣ

Καλημέρα…γνωστή η όψη σας, πιο είναι το όνομά σας;
-Καλημέρα; Πόνος είναι το όνομά μου.
-ω! να σας γράψω ένα στίχο τότε…
«πιο ριζικό με γέννησε για να με παγιδεύει
χρόνια στα χρόνια στα πονεμένα ερέβη
όψη χλωμή που λιποτάχτησες στον Αδη
και η παρουσία σου έβαψε την σκέψη μου τη μαύρη»
-ευχαριστώ, να και ένα δικό μου…
«Δικό μου είναι το νοτισμένο το παράπονο
Το φως του φθινοπώρου στα σταφύλια
Δικό μου είναι το βλέμμα αυτό το άραχνο
Όταν οι απορίες σου σέρνονται σα φίδια»
-Μπερμπάντης είσαι… πιστεύω ότι έχεις για κοιλιά μια αποθήκη σίδερο καυτό.
-εκεί βρίσκονται όμως οι ράβδοι χρυσού της έμπνευσής σου φιλόξενε άνθρωπε. Είσαι το καταφύγιο μου που πλουσιοπάροχα αισθήματα κατοικούν.
– είσαι ένας τίγρης ακλόνητος. Πόσους και πόσους χωνεύεις κάθε μέρα… Τι μου ετοιμάζεις σήμερα;
– μικρούς πόνους, παιδιά που μοιάζουν στον πατέρα τους γιατί εσύ είσαι ο γεννήτοράς μου… και σε αγαπώ γι αυτό και δεν σε εγκαταλείπω.
Κυλώ μαζί σου ως το τέλος της ημέρας.
Το βράδυ αναχωρώ για τις εκπλήξεις των ονείρων σου…

«Σε αγαπώ»…

Σε αγαπώ, η πιο δύσκολη λέξη να ειπωθεί έναρθρα χωρίς αμήχανα νάζια, κατάματα, με πλήρη αποδοχή του βάθους της. Από την άλλη, εύκολα την λένε οι πιο πολλοί και από τα δύο φύλα. Βουτυρώνουν με λιπαρά τον έρωτα που και μια αδύνατη εις βάθος ματιά, κατάματα αρκεί.
Γι αυτό είναι σφάλμα να την εκφέρεις για να την βιάσεις.
Όταν εκφέρεις το σε αγαπώ, με ένα ΑΛΦΑ από εδώ, ένα ΓΑΜΑ από εκεί το ΠΙ και το Ω-μέγα σε καταχνιά, απλά για να περάσει από το αφτί, αφαιρείς την χρυσή τομή. Φτιάχνεις ας πούμε μια λέξη, δήλωση βαρυσήμαντη τυλιγμένη σε εφημερίδα.
Και αυτό είναι το σχόλιο, γίνεται κάτι σαν αγγελία στις τελευταίες σελίδες, καταχνιά.
Όταν η λέξη σε αγαπώ εκφέρεται με τονισμό στο Ω-μέγα, μέχρι τέλους δηλαδή, γεμίζει πλήρως με προσήλωση από εσένα.  

Loading...