Την περιοδεία, πριν από λίγες ημέρες, του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Πετρούπολη επικαλούνται ως παράδειγμα οι Financial Times σε άρθρο τους που περιγράφει πώς η επιθυμία των Ελλήνων για αλλαγή ενισχύει τον πρόεδρο της ΝΔ.

Το ρεπορτάζ ξεκινά με τις μαρτυρίες δύο πολιτών σε μια γειτονιά που όπως αναφέρεται «ήταν μια εχθρική περιοχή για τον Μητσοτάκη».

«Έχω αποφασίσει να δοκιμάσω τη Νέα Δημοκρατία» δηλώνει ο 28χρονος Στέφανος που εργάζεται ως τεχνικός ηλεκτρονικών υπολογιστών και το 2015 ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ. «Υποσχέθηκαν (σ.σ. ο ΣΥΡΙΖΑ) να σταματήσουν τη λιτότητα και το μόνο που πήραμε ήταν ακόμα τέσσσερα σκληρά χρόνια και αύξηση φόρων» λέει χαρακτηριστικά.

Στο ίδιο μήκος κύματος η 23χρονη Νεκταρία που θέλει να πιστέψει ότι οι συντηρητικοί μπορούν να φέρουν καλύτερη ποιότητα ζωής.

fi-ne1

Οι FT επισημαίνουν ότι «μετά από πέντε χρόνια συγκρουσιακών πολιτικών του ΣΥΡΙΖΑ και του Αλέξη Τσίπρα – συμπεριλαμβανομένης της κόντρας με τους δανειστές το 2015 που έφερε την Ελλάδα κοντά σε μια άτακτη έξοδο από το ευρώ – ο κ. Μητσοτάκης βάζει στοίχημα ότι η χώρα είναι έτοιμη για μια διαφορετική προσέγγιση».

«Η Ελλάδα βγήκε από το τρίτο Μνημόνιο το 2018 αλλά η οικονομία ανακάμπτει με πιο αργούς ρυθμούς από ό,τι προέβλεπαν ΕΕ και ΔΝΤ ενώ οι δομικές μεταρρυθμίσεις στις οποίες συμφώνησε ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν ολοκληρωθεί» προστίθεται στο ρεπορτάζ.

«Οι πολίτες έχουν κουραστεί με την οικονομική κρίση και θέλουν να προχωρήσουν. Προσβλέπουν σε εμάς για να τους δώσουμε μια ελπίδα για το μέλλον» λέει ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τους Financial Times να επικαλούνται το σχόλιο ενός δημοσκόπου στην Αθήνα ο οποίος επισημαίνει ότι «η ΝΔ «τρέχει» μια καμπάνια χαμηλών τόνων που στοχεύει σε ένα εκλογικό σώμα που επιζητεί τη σταθερότητα και την διαβεβαίωση για την περίοδο μετά τα Μνημόνια… Ο Μητσοτάκης είναι θετικός αλλά δεν υπόσχεται πολλά».

Στο ρεπορτάζ των FT γίνεται και αναφορά στις δημοσκοπήσεις που δίνουν αυτοδυναμία στη ΝΔ με 154 έως 164 έδρες στην επόμενη Βουλή, έναν αριθμό που εξαρτάται στο πόσα μικρά κόμματα θα μείνουν εκτός κοινοβουλίου.

Με αφορμή τη σαρωτική νίκη της ΝΔ στις ευρωεκλογές της 26ης Μαΐου οι Financial Times επισημαίνουν ότι οι προσπάθειες του Κυριάκου Μητσοτάκη να κάνει το κόμμα του ελκυστικό για εκλογή αποδίδουν. «Απολαμβάνει την καμπάνια αυτή η οποία κάνει διαφορά στο πώς τον υποδέχονται» δηλώνει στην εφημερίδα ένας συνεργάτης του προέδρου της ΝΔ.

Loading...