Αυτές οι τροφές είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη

Οι πιο υγιεινές και νόστιμες πηγές πρωτεΐνών που θα σου δώσουν την απαραίτητη ποσότητα, χωρίς να σε επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες.

Ποιες είναι αυτές;

1. Λευκό τυρί (τύπου κότατζ)

Πλούσιο σε πρωτεΐνες, φτωχό σε θερμίδες, καταπληκτικό σε γεύση (γιατί χαρίζει και αυτή την αίσθηση ικανοποίησης καθώς το μασάει κανείς), τα 113 γρ. περιέχουν 14 γρ. πρωτεΐνης και μόλις 81 θερμίδες) .

2. Τόνος

Είτε τον προτιμήσετε στη μορφή που όλοι τον έχουμε αγαπήσει (ως κονσέρβα δηλαδή), είτε φρέσκο, παραμένει εξαιρετική επιλογή. Εν τω μεταξύ είναι ιδανική επιλογή για σάντουιτς, σαλάτες, ρύζι. Ενδεικτικά να σας πούμε ότι 113 γρ. τόνου περιέχουν 28 γρ. πρωτεΐνης και 128 θερμίδες.

3. Γαρίδες

Tο νόστιμο θαλασσινό είναι επίσης χαμηλό σε θερμίδες, αλλά ενισχυμένο σε πρωτεΐνες. 113 γρ. γαρίδων παρέχουν 24 γρ. πρωτείνης και 120 θερμίδες. Η συγκεκριμένη τροφή διατηρείται έως και 6 μήνες στην κατάψυξη.

4. Αυγά

Ένα αυγό περιέχει 6 γρ. πρωτεΐνης και μόλις 71 θερμίδες (μαγεία δηλαδή). Το καλό είναι ότι μαγειρεύονται με ένα σωρό τρόπους και μπορούν να ενταχθούν σε κάθε γεύμα, είτε πρωινό, είτε μεσημεριανό, είτε βραδινό.

5. Γιαούρτι

Το δροσιστικό γαλακτομικό προιόν που απογειώνεται είτε με γλυκές προσθήκες (μέλι, μαρμελάδα, ξηροί καρποί), είτε με αλμυρές και χρησιμεύει ως σως είναι άξια πηγή πρωτεΐνών. 113 γρ. γιαουρτιού (περίπου μισό κεσεδάκι δηλαδή) χαρίζουν 12 γρ. πρωτεΐνης και περίπου 64 θερμίδες.

6. Τόφου

Το αγαπούν οι vegeterians γιατί 113 γρ. αντιστοιχούν σε 10 γρ. πρωτεΐνης και 94 θερμίδες και αποτελεί μια light, αλλά και γευστική λύση.

7. Φασόλια ενταμάμε

Ναι αυτά τα πράσινα, χοντρά φασόλια που σερβίρονται μαζί με το σούσι, είναι φανταστική πηγή πρωτεΐνης (αφού 113 γρ. σας γεμίζουν με 12 γρ. πρωτεΐνης) ενώ επιπλέον είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.