Αυτές είναι οι δέκα τροφές που καταπολεμούν το στρες

Σύμφωνα με διατροφολόγους αυτές είναι οι 10 τροφές που καταπολεμούν το άγχος.

1.ΜΑΥΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Όταν τρως σοκολάτα σε μια αγχωτική στιγμή μπορεί να σε κάνει να μειώσεις το άγχος!Μια καλής ποιότητας, μαύρη σοκολάτα είναι μια μεγάλη πηγή ορυκτών. Το μαγνήσιο και άλλα ιχνοστοιχεία προσφέρουν υποστήριξη στο νευρικό σύστημα, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της διάθεσης. Η σωστή ποσότητα ορυκτών εξασφαλίζει ότι τα κύτταρα είναι σε θέση να επικοινωνούν και να διατηρούν ισορροπία.

2.ΚΙΝΟΑ

Το Quinoa έχει περισσότερη πρωτεΐνη από ότι υδατάνθρακες. Επιπλέον περιέχει φλαβονοειδή που δρουν ως φυσικό αντικαταθλιπτικό.

3.ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

Τα μανιτάρια είναι μία από τις λίγες φυτικές πηγές βιταμίνης D. Ένας από τους κύριους ρόλους της βιταμίνης D είναι η μετατροπή και η ρύθμιση της μετατροπής της τρυπτοφάνης σε σεροτονίνη. Πολλά μανιτάρια είναι επίσης ισχυρά αντιοξειδωτικά που αποδεδειγμένα έχουν σημαντικές επιπτώσεις στα καρκινικά κύτταρα.

4.ΑΓΡΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ

Τα θρεπτικά συστατικά που υπάρχουν στον άγριο σολωμό συμβάλλουν στην προστασία του εγκεφάλου και συνεπώς στην αύξηση της διάθεσης. Ο σολωμός είναι επίσης εξαιρετικά υψηλός στη βιταμίνη Β12, η ​​οποία είναι ζωτικής σημασίας για την αποτροπή της κατάθλιψης και τη διατήρηση της ψυχικής υγείας.

5.KEFIR ΚΑΡΥΔΑΣ

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να λάβεις προβιοτικά μέσω συμπληρώματος και ζυμωμένων τροφίμων. Το απόλυτο είναι το κεφίρ καρύδας. Όχι μόνο παίρνεις τα συστατικά που ενισχύουν τη διάθεση, παίρνεις επίσης τα μέταλλα και τους ηλεκτρολύτες που βρίσκονται στην καρύδα.

6.ΝΕΡΟ

Πιές περισσότερο νερό! Συχνά είμαστε παγιδευμένοι στα superfoods και ξεχνάμε ότι έχουμε σε πληθώρα τα πιο απλά πράγματα που όμως κάνουν τη διαφορά. Όταν το σώμα μας δεν είναι επαρκώς ενυδατωμένο, η κορτιζόλη της ορμόνης του στρες αρχίζει να ανυψώνεται, προκαλώντας άγχος στο σώμα και τον εγκέφαλο. Το πόσιμο άφθονο υψηλής ποιότητας, χωρίς τοξίνες νερό είναι το πρώτο βήμα για να διατηρηθεί η καλύτερη δυνατή διάθεση.

7.ΧΟΡΤΑ

Τα χόρτα είναι από τα καλύτερα τρόφιμα που καταπολεμούν το άγχος. Το σπανάκι, το λάχανο και τα αντίδια περιέχουν θρεπτικές ουσίες που παρέχουν μια ολόκληρη σειρά βιταμινών και ανόργανων συστατικών για να υποστηρίξουν τον οργανισμό μας και να ενισχύσουν τη διάθεσή μας.

8.ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΗ

Όλα τα εσπεριδοειδή ανεβάζουν τη διάθεση. Το κίτρο ωφελεί τη διάθεση με κάθε τρόπο. Η ξινή γεύση βοηθάει στην τόνωση του ήπατος το οποίο, στην κινεζική ιατρική, είναι ένας από τους κύριους συναισθηματικούς κόμβους μας. Μια ξινή γεύση συμβάλλει παραδοσιακά στη διαύγαση των στάσιμων συναισθημάτων, προκειμένου να αφήσει το σύστημα να αισθάνεται ανεφοδιασμένο. Τα εσπεριδοειδή είναι επίσης εξαιρετικά υψηλά σε βιταμίνη C, ένα από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά.

9.ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΙΚΑ ΦΥΣΤΙΚΙΑ

Οι ξηροί καρποί της Βραζιλίας έχουν περισσότερο σελήνιο από οποιοδήποτε άλλο φαγητό. Πολλοί άνθρωποι είναι ανεπαρκείς σε αυτό το ορυκτό, το οποίο παίζει μεγάλο ρόλο στη ρύθμιση της διάθεσης. Το σελήνιο αποδεικνύεται επιστημονικά ότι αυξάνει τη διάθεση και αποτρέπει την κατάθλιψη.

10.ΞΗΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ

Ναι, μπορείς να πίνεις κόκκινο κρασί και να είσαι υγιής. Τα σταφύλια έχουν αντιοξειδωτικά τα οποία βελτιώνουν τη διάθεση και μειώνουν το στρες. Μια πολυφαινόλη που βρίσκεται στο κρασί που ονομάζεται ρεσβερατρόλη.Η ρεσβερατρόλη έχει αποδειχθεί ότι ενισχύει τη διάθεση, μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου και βελτιώνει τη μακροζωία.