Ο σίδηρος είναι ένα από τα πολυτιμότερα θρεπτικά συστατικά για τον ανθρώπινο οργανισμό και είναι απαραίτητος για την υγεία μας.

Μία από τις τροφές που φημίζονται για την υψηλή περιεκτικότητά τους σε σίδηρο είναι το κόκκινο κρέας, όμως δεν χρειάζεται να τρώμε κάθε μέρα κρέας όταν υπάρχουν κι άλλες επιλογές με λιγότερες τοξίνες.

Δείτε ποιες τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο:

  • Σπανάκι 

Τρία φλιτζάνια σπανάκι περιέχουν 18 mg σιδήρου, πολύ περισσότερο δηλαδή από μία μέτρια μοσχαρίσια μπριζόλα.

  • Μπρόκολο

Το γεγονός ότι πέρα από σίδηρο είναι πηγή μαγνησίου, βιταμίνης C και K το κάνει ασυναγώνιστο.

  • Φακές 

Ένα φλιτζάνι φακές ίσον μία μέτρια μπριζόλα όσον αφορά στο σίδηρο.

  • Κέιλ

Τα τρία φλιτζάνια με λαχανικό κέιλ ισοδυναμούν με 3.6 mg σιδήρου.

  • Ψητή πατάτα

Έχει τρεις φορές μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε σίδηρο απ’ ό,τι 85 γραμμάρια κοτόπουλου. Αν το συνδυαστεί και με άλλες τροφές της λίστας το αποτέλεσμα θα είναι ακόμα πιο ωφέλιμο.

  • Σουσάμι

Ένα μόνο κουτάλι περιέχει 1.3 mg σιδήρου.

  • Κάσιους

Οι ξηροί καρποί αποτελούν βασική πηγή σιδήρου για τους απανταχού vegeterians. Ένα φλιτζάνι αντιστοιχεί σε 2 γραμ. σιδήρου.

  • Σόγια

Το περίφημο ανατολίτικο όσπριο δεν είναι μόνο πλούσιο σε πρωτεΐνη, αλλά και σε σίδηρο. 8-9 γραμ. σε κάθε φλιτζάνι.

  • Ρεβίθια

Η συνιστώμενη ημερήσια δόση σιδήρου για το μέσο άνθρωπο είναι 9.2 mg. Ένα φλιτζάνι ρεβίθια αντιστοιχεί στα μισά.

  • Μαύρη σοκολάτα

Πόσο πολύτιμη αυτή η τροφή τελικά. 28 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας περιέχουν την ίδια ποσότητα σιδήρου με μία μέτρια μοσχαρίσια μπριζόλα.

medicalland.gr

Loading...